30.4.12

Happy Q-summer day!

Vandaag werd ik wakker op een geweldig mooie zomer dag! Meteen ging ik douchen, en trok ik daarna mijn pyjama aan (sweatpants en t-shirt) en ik had het waaarm! Daarom ging ik al na 10 minuten me omkleden, korte broekje aan, hempje en een vest zonder mouwen. Het is vandaag Queen's day, en ik wens iedereen een leuke dag toe! Zelf vieren we het niet, we gaan ook niet ergens heen ofzo, we blijven thuis. We houden vandaag wel een BBQ, maar om te vieren dat de staat Israƫl al 64 jaar bestaat (dat was donderdag, maar we vieren het vandaag) met goede vrienden van ons. Ik heb geen oranje kleren, wel een zalmroze vest zonder mouwen, wat het dichtsbij komt bij de kleur oranje.





Vestje: ? | Hemd: H&M | Shorts: C&A | Schoenen: LACOSTE

Wat vinden jullie?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten