30.4.12

Dare To Dream ♥

Dit zat al een tijdje in mijn hoofd, en donderdag heb ik het eindelijk uitgevoerd! Een tekstje op de muur, van papier. M'n vriendin, Nadieh, kwam langs en samen hebben we het gemaakt. Eerst bedenken wat er op kwam, en dat was makkelijk genoeg. Ik besloot al erg snel dat het 'Dare To Dream' zal worden, de motto van de band waar ik een fangirl van ben. (One Direcion) Dat besloten, moest ik nog bedenken welk kleur. Omdat ik graag in de grote vakantie mijn kamer wil veranderen, echt compleet zowat, moest de kleur van de letters matchen met de kleur dat ik mijn muur zou verven. Ik zou mijn muur wit verven, en momenteel heb ik licht bruin, dus heb ik de letters in licht blauw gemaakt. Staat mooi! Zo heb ik het gedaan;

1) Bepaal hoe groot je letters worden door ze op te schrijven op een papiertje tegen de muur. Zo weet je meteen of het groot genoeg is.





2) Zoek de kleur uit.


3) Maak blokletters op de papier die je koos.


4) Als je ze allemaal hebt gemaakt, knip je ze uit en leg je ze neer.




5) Plak van die plakkertjes aan beide kanten eraan.



6) Plak ze op de muur!


7) Tada!




Have fun! Stuur me de foto's van jullie motto's!

1 opmerking: